Продавець Інтернет магазин Roilan розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1028 відгуків
Інтернет магазин Roilan
+380 (68) 184-04-51

Умови повернення та обміну

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки

Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживачів

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, потертостей, бруду тощо, товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування.

Список товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, затверджено Постановою №172 Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

Перелік товарів, що не підлягають поверненню/обміну:

  • предмети сангігієни (гребінець, зубні щітки, помазки, рушник );
  • перо-пухові вироби;
  • тюлегардинні та мереживні полотна;
  • постільна білизна (підковдра, простирадла, наволочки, набори білизни, пікейні простирадла) ;
  • нижню білизну (бюстгальтер, труси, майки, піжами, нічні сорочки, халати та ін);

Якщо Ваш товар належної якості зі списку вище, ми, на жаль, не зможемо оформити обмін або повернення.

Обмін або повернення в Інтернет-магазину Roilan.com.ua

Для обміну або повернення товарів з інших груп, що не входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню/обміну, переконайтеся, що дотримані всі умови для процедури повернення (обміну) (згідно із Законом «Про захист прав споживачів»):

  • товар не використовувався, не стирався, не пошкоджений;
  • товарний вид заводської упаковки збережено;
  • Збережені всі чеки та етикетки;
  • Доставку товару, що повертається оплачує покупець;
  • Заповнена заява про повернення.

Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші у таких випадках:

Заводський брак

Якщо ви знайшли брак, повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. За наявності ідентичного ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів. Або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі.

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», сплатити доставку товару має покупець. Але у разі браку ми візьмемо на себе витрати на доставку товару в один бік.

Помилка з нашого боку

Якщо ви отримали товар, який не відповідає замовленню, одразу ж повідомте нам. Переконливе прохання не відкривати упаковку та не користуватися таким виробом.

По можливості ми обміняємо товар або повернемо гроші. Усі витрати за пересилання в цьому випадку візьмемо на себе.

Зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину Roilan.com.ua для здійснення повернення або обміну. Номери телефонів Ви можете знайти у розділі «Контакти».

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner